torsdag 1 mars 2012

Våren är här!

Nu börjar det våras! Den riktiga vårvärmen låter kanske vänta på sig ett tag till, men vårkänslorna har anlänt.
Snart kommer jag lägga upp lite enklare menyer som kan passa till studentfester och andra enklare vårkalas. Om ni vill ha fler menyförslag så är det ju bara att maila.

Min samarbetspartner Rocknrollkocken har nya fina möjlighet som jag kan erbjuda er att ta del av. Han har nu alkoholtillstånd! Den som behöver alkohol till sin fest har nu alltså möjlighet att ordna det via oss. Rocknrollkocken har också en lokal på Bondevägen 8 här i Lund. Den lokalen går utmärkt att hyra till fester och andra sammankomster. Kolla hemsidan www.rocknrollkocken.se för mer information.

De nya momsreglerna påverkar ju inte priset på catering, men de ger en del nya möjligheter. Jag kan nu erbjuda mig att stanna och sköta serveringen av mat på plats. Jag kan också förmedla servitriser för den som behöver extra serveringshjälp till sin fest.
Om ni vill hyra porslin så går det också att ordan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar